Vis enkelt innlegg
Gammel 31-08-07, 18:00   #6
Lindabtn
Seniormedlem

Lindabtn sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 39
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: Hva gjør jeg nå?

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Jeg har lest boken, men følte ikke at jeg fikk noen klar oppskrift for hvordan jeg skulle gjøre det. Jeg må visst ha det inn med teskje. Er redd for å gjøre noe galt.

Me too... Føler jeg får mer igjen av å lese her på dette forumet enn boka (selv om den er grei å ha) Den har gitt meg noen svar, men men kan lissom ikke "prate" med boka. Liker å kunne høre og dele med andre og gi tilbakemeldinger (og få tilbakemeldinger)
Når det gjelder hvordan man gradvis skal øke har jeg lært mer om her inne. At man skal gli forsiktig over i mat ala fedon, og det er jo greit, tror man bare må prøve og feile til man tilslutt finner ut hvor mye man tåler eller ikke. Dette var sikkert gammelt nytt men da har jeg i vert fall fått sagt mitt.....

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat