Vis enkelt innlegg
Gammel 31-08-07, 20:18   #34
Smula
Seniormedlem
 
Smula sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Innlegg: 1.200
Smula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt likt

Sv: Dagbladet i dag!

Tullann - tråder som dette her kommer garantert til å dukke opp med jevne mellomrom i lang, lang tid på dette forumet og i media generelt.
Det er helt pyton, og vi blir sure og demotiverte alle sammen, tror jeg.
Men her gjelder det å tenke personlig integritet og hva som funker for deg, ikke hva alle "ekspertene" (and I use the term lightly...) sier skal funke for deg.

Ok, du sliter, og det er for jævelig, det skjønner vi. Du er skeptisk til opplegget fordi du ikke ser resultater. Men du skjønner helt sikkert uten av jeg behøver å påpeke det, at når du lufter din skepsis på dette forumet, vil du nødvendigvis bli møtt med en haug motargumenter. Jeg tror ikke vi hjelper deg ved å være enige med deg, for vi er en hel haug her hvis kuren faktisk funker for! Tror du ikke det betyr at det er gode sjanser for at den kommer til å funke for deg også?

Med all respekt å melde, du har kun holdt på i en måned. Det er ikke spesielt lenge. Det er heller ikke alle hvis slapphet går over på et par uker og vips så har man blitt Bionic Woman. Det kan jeg skrive under på. Jeg slet med trøtthet i ihvertfall en måned hvis ikke mer. Og ikke synes jeg at jeg har blitt kjempeernergisk, nivået er som før. Men kuren virker der den skal, det er det viktigste.

Har du fremdeles lyst til å hoppe av, må du endelig gjøre det, og vi ønsker deg lykke til videre. Men ikke la en artikkel i Dagbladet bli dråpen som får begret til å flyte over. For da får jeg nesten lyst til å utfordre deg til et par måneder på en pulverkur og se hvor mye muskler du mister og hvor uopplagt du blir av det. Personlig tror jeg du kommer til å spy av lukta og/eller smaken lenger før du kommer så langt...

Nåh, det var personlig rek i langt innlegg - og det med lange negler som henger seg fast i tastaturet!
DER kan vi snakke om pyton!

Smula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat