Vis enkelt innlegg
Gammel 18-03-04, 19:14   #4
Kristian
Seniormedlem

Kristian sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 58
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Jeg er faktisk helt enig med fedonisten. Er det ikke meningen at vi skal komme med personlige erfaringer her. Dessverre så har jeg ikke lest den nye engelske versjonen så jeg vet ikke alt som står der men jeg holder meg til Atkins filosofi og har etter to år fått masse egenerfaring som jeg gjerne sammenligner med andre sine erfaringer. Nå er det ikke alltid like lett å følge dietten når samfunnet ofte mer motarbeider enn tilrettelegger for dietter. Men altså, jeg følger Atkins diett så godt jeg kan når min kone ikke er for dietten og ikke lar meg slippe til på kjøkkenet uten at det kommer noen sure miner.

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat