Sv: Dagbladet i dag!
Hei hei...
Jeg har holdt på 3 uker med detta nå. Tar av så det griner..uten at jeg driver å veier hver dag.
Og ja.. å trene ligger ikke for meg heller.. å gå oppover bakker er pyton. Det er fordi at folk her inne har forklart meg at muskler trenger raske karbo..for å yte mer ..som f.eks i motbakker ..så da er den grei.
Men sånn til hverdags..når det gjelder husarbeid og sånt så har jeg mer energi enn noen sinne..men noe har trening klarer jeg ikke , gåing på flat vei eller i byen går greit, men ikke oppoverbakker og trapper...men nå har jeg nå lest her inne at det er jo ett godt tegn på at man er i ketose så da er det ikke så ille....men ellers syns jeg energien har blitt bedre hos meg i hvertfall.. Dagen går lissom enklere for meg.
Jeg har også gått på grethe roede, libra, herbalife, cambridge... grete roede var pyton, med den veiinga av maten og jeg var konstant sulten... og gikk ned fint lite... Libra var bedre..der gikk jeg ned 10 kg.. på 4 mnd. Nå har jeg gått ned 6 kg på 3 uker???? Er det rart jeg har tro på ketolyse????
Og så finner jeg stadig noe mat som jeg syns er dritgodt...som jeg kan spise ..som f.eks disse frokost pannekakene... nydelige..gleder meg til frokost hver dag jeg nå.
I går lagde jeg det brødet med 15 egg..ble godt det. Fikk til 2 brød jeg da med 50 skiver..så jeg tror det blir lavt med karbo i det også..noe som er bra..greit å ha noe å variere med.
Gjelder å ikke gi opp her..ser jo at mange starter med platåer..
Synd at du ikke skal syns ketolyse er noe særlig for meg er det toppers at det skal være værre en pulverkurer det skjønner jeg ikke.