Vis enkelt innlegg
Gammel 01-09-07, 17:02   #2
Georgine
Supermoderator

Georgine sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 55
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Ikke utslag på sticken - noen forklaring

Grensen for når du faller ut av ketose er forskjellig fra person til person, jeg ville ikke vært i ketose på 50 karber.

Dog kan det hende at du fremdeles er i ketose på 50 karber, men at du drikker mye slik at du ikke får utslag, eller at det er så lite ketoner i urinen din, gjerne kombinert med mye drikke som gjør at du ikke får utslag.

Har selv gått på betennelsesdempende medisiner i ketose og opplevde ikke å falle ut av ketose.. men igjen, vi er forskjellige og kan reagere forskjellig på samme medisiner. Dog vil jeg driste meg til å mene at det neppe er noen relasjon.

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat