Hei Villemo. Det er helt vanlig at vekten stagnerer etter et "voldsomt" vekttap den første 1-3 ukene. jeg sto stille i en og en halv måned før det løsna seg. Så det går nok over, bare å smøre seg med litt tolmodighet, man får litt blod på tann når det går så bra den første tiden Hvis du har problemer med å få i deg nok fett kan du kjøpe cocosa på helsekosten. Det skal i tillegg hjelpe på forbrenningen + at den har mange andre fordeler, du kan lese om den her http://www.mamut.com/homepages/Norwa...a1/subdet6.htm om du ikke allerede vet om den. Mange er svært fonøyde og føler den hjelper, meg selv har ikke gått på den så lenge så kan ikke uttale meg, men smaker godt og en god kilde til fett. Ellers synes jeg maten din ser grei ut, men (om du ikke allerede gjør det) stek grønnsakene og kjøttet du spiser i maaaasssse meierismør så blir det godt og fett mange kan også merke vektstagnasjon av fløte, kanskje du skal prøve å kutte det ut en periode og se hvordan det utarter seg. Kommer jeg på mer i farta skal jeg si i fra, akkurat nå er jeg tom for råd, lykke til videre