Vis enkelt innlegg
Gammel 01-09-07, 23:07   #14
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Kan noen hjelpe meg litt?

Hei Villemo.

Virker som du spiser for lite i det heletatt, syns jeg. Blir du mett til hvert måltid?

Og tomat er egentlig en frukt, ikke grønnsak. (Hva som eventuelt utgjør forskjellen vet jeg ikke) Leste her om ei som ikke gikk ned i vekt på lenge, men så fort ho kutta ut tomat, så satte det i gang igjen. Bruke heller mer blomkål/brokkoli for å få opp karbene. (Stek dem i smør og bruk dem som potet, Lag de fløtegratinerte, lag mos av de... De kan brukes til mangt )

Strandaskinke har masse salt i seg, salt binder vann...

Tålmodigehet er veldig viktig. Vi ønsker og håper, men det er kroppen som bestemmer... Stresser vi mentalt, jobber ikke kroppen med oss. Kroppen avgjør hva den orker.

Jeg har slanket meg halve livet, prøvd det meste... Husk at jo mer jojo-slankere vi har vært, jo tyngre er det å gå ned i vekt.

Jeg har gjennom hele kuren kun hatt det lyseste utslaget på stixen. Fargen er ikke avgjørende. Er det utslag, så er du i ketose.

Klem fra meg

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat