Vis enkelt innlegg
Gammel 02-09-07, 15:58   #2
Siljevanilje
Seniormedlem

Siljevanilje sin avatar

Medlem siden: Dec 2005
Hvor: Stavanger - the oil capital
Alder: 39
Siljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt likt

Sv: Kremt...mensen...for de som vil/kan hjelpe.

kroppen må desverre venne seg til det nye kostholdet som du har innført- dette medfører at hormonene vil stabilisere seg, i praksis at lengre mens, mer blod, mer smerter, forskjellig symptomer på forskjellige personer.

det viktige er å huske på at det kun er en fase. det går over.
du kan tenke det på som at du tilfører kroppen hormoner i form av p staven. og før du når du ikke spiste så bra som gjør nå, så gikk det i den vanlige tralten, men når du gir kroppen det den egentlig trenger. så har kroppen det så bra at at nesten alt i kroppen kommer i balanse inkl. hormonene.. og da øvedøver kroppens sine hormoner over p stavaen sin og resultatet blir lengre mens og mer blod i en periode.

men du kan jo tenke over det andre som skjer med kroppen, eks mindre hormonelle forandring ifht humør, mer stabilt utenom syklusen og, renere hud iforbindelse med mens. og andre eksempler.

litt vanskelig å forklare. håper du forstår hva jeg mener. hvis ikke ikke, hyl ut så skal jeg prøve på ny.

Siljevanilje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Beinhard ketolyse Svar med sitat