Vis enkelt innlegg
Gammel 18-03-04, 21:48   #30
Kristian
Seniormedlem

Kristian sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 58
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av HP

Det er UNDER halvparten av det du SKAL ha jo! (20g er et minimum, og da skal du følge induksjonsreglene!)

Masse bra om dette på www.eat-web.com... Men det hjelper ikke spise ekstra karbohydrater rett før, du må øke det gjevne inntaket over tid! Protein er forøvrig en svært dårlig energikilde, fett er energi!

MHM: Jeg klarte ikke la være...

Jeg synes 10-15g karbo hørtes riktig ut for en person som holder på å trene seg opp etter langt sykeleie. En må huske på at en slik person har svært lite muskler og er mindre aktiv enn folk flest. Jeg har selv lest at for noen så kan det daglige behovet være langt under 20g for dag.

Joda, det hjelper med ekstra karbohydrater før trening, men ikke rett før, 1-2 timer før trening. Men det hjelper ikke treningen at du åt karboh. dagen før,men siste måltid før trening hjelper.. Jeg vil si det slik at en bør legge treningen til etter det måltidet som du spiste mest karboh. Og ja dette er noe jeg har erfart etter anbefalinger fra Begod en annen erfaren Atkinser

Jeg for min del følger Atkins kosthold fordi jeg ønsker å gå ned i vekt og har aldri hatt tro på at å telle kalorier ville funke . Nå teller ikke jeg karboh. slik jeg kanskje burde gjøre men tar det sånn cirka, mener jeg kommer bra ut hvis jeg spiser mye av det som inneholder lite karbo og lite av det som inneholder mer karboh.. Jeg mener også at det er forskjell på karbohydratene og er overbevist om at fruktose er uheldig for meg.
For husfredens skyld så spiser jeg det meste som blir bydd meg med untak av brød,potet, kokt gulrot og kålrot, grøt, pasta og fiskepinner og lignende.
Jeg har den filosofien at siden jeg skal følge atkins har jeg resten av livet å ta av på.

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat