Vis enkelt innlegg
Gammel 05-09-07, 18:12   #1
Enid
Seniormedlem

Enid sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Alder: 49
Enid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressurs

Europrodukter kontra ketogen kost

Jeg fikk det ketogen kost-skrivet av mamma da jeg var i Oslo, og ble litt forvirret:
Der står det at man skal/kan spise litt ost, samt oliven og avocado (dette høres jo ut som en drøm, hehe) - litt ekstra fett stopper ikke vektnedgangen, står det (noe som jeg tror på etter å ha vært her inne på forumet en stund)

Men hvorfor får man ikke spise ost, oliven og avocado når man spiser ED-produkter da? Pga av det er for mye fruktose i produktene, eller rett og slett kun fordi ED trekker i begge retninger (altså både fett og karbohydrat-redusering)?
Makes sense egentlig, men jeg ble veldig nyskjerrig: Kan jeg bytte ut et ED-produkt med ketogen kost (dette blir vel kanskje billigere på sikt også) og dermed innføre oliven og avocado, eller blir dette helt feil?

Noen som har peil? Dolphin feks?