Vis enkelt innlegg
Gammel 05-09-07, 18:49   #3
Enid
Seniormedlem

Enid sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Alder: 49
Enid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressurs

Sv: Europrodukter kontra ketogen kost

Opprinnelig lagt inn av Fedonisten, her.

Det er som du sier; Eurodiett er både karbohydratredusert og lavkalori. Produktene foreskrives i størst grad til de som ikke har resultater med å legge om til lavglykemisk kost (Fedon-kost) eller som har betydelig overvekt.

HVIS du går ned på ketogen kost, så anbefaler jeg det. For noen er Eurodiett 'eneste' veien å gå for å komme ned i tilnærmet normalvekt. Veldig individuelt.

Lykke til!

(ble du forresten noe klokere av dette svaret?.... )

Jepp, ble klokere. Skal høre litt med legen på fredag også.

Legen sier at jeg har fått bedre forbrenning av de 2-3 mnd på Ed, så da går jeg kanskje ned med ketogen kost også? Og hormonene er snart helt i sjakk, så det meste ligger til rette, egentlig.
ED var jo enn sånn "last resort",men nå har jo det meste forandret seg.

Og, det blir for dyrt for meg å holde på med ED noe særlig lenger, så da er jo ketogen kost et alternativ når de siste kiloene skal bort!