Vis enkelt innlegg
Gammel 05-09-07, 21:25   #2
Fedonisten
Supermoderator

Fedonisten sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 54
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Sv: Eurodiet og trening

Hei du - fem kilo ned er kjempebra!! Gratulerer!

Når det gjelder nedgang i muskelmasse, så er jeg ganske sikker på at det ikke er en reell nedgang. Sa hun noe om at du hadde gått ned en del vann også? I så fall kan det være forklaringen. Tallet som omtales som muskelmasse påvirkes nemlig i forholdsvis stor grad hvis det er stor endring i 'vannstanden' i kroppen, så jeg syns ikke du skal bry deg om denne målingen. Hvis nedgangen i muskelmasse fortsetter er det større grunn til bekymring. Syns jeg.

Trener du like mye nå som du går på Eurodiett? Både styrke og spinning og sykling? Det kan i tilfelle da være at du får i deg for lite proteiner gjennom produktene, og at du kan f.eks. tilsette et egg hvis du lager omelett eller ha et kokt egg i suppene.

Håper dette var litt oppklarende - det er veldig klart i mitt hode nemlig men det hender jo at det kommer litt rotete ut dessverre.

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat