Vis enkelt innlegg
Gammel 06-09-07, 19:40   #1
xristina
Juniormedlem

Medlem siden: Sep 2007
Alder: 57
xristina er på en erverdig vei

En usikker nybegynner ...

Hei folkens!
Her var det mange tråder og sikkert mange råd, og helt sikker svar på det jeg lurer på et sted, men jeg våger meg frampå likevel, uten å lete meg ihjel...

Jeg startet med Skaldemans metode på lørdag. Har lest boka, men i en stresset hverdag er det ikke alltid lett å få med seg alt... Så nå trenger jeg en kvalitetssikring/kursjustering - whatever - sånn at jeg ikke kommer sjevt ut.

Jeg starter dagen med omlett med bacon og litt ost (3 egg), eller et par skiver Ryvita (som da er dagens karboinntak), med Brelett, Norvegia og skinke. (Egentlig er det vel Norvegia med Ryvita, for osten er dominerende her...).

Til lunsj spiser jeg f.eks. osteterninger (ca 150 gr), en håndfull pillede reker og agurk.

Middagen har bestått av svinefilet surret i fløte med f.eks. agurk ved siden av, eller tacokrydret kjøttdeig med smeltet ost (og et fåtall nachos om jeg ikke har spist ryvita til frokost), eller strimlet oksekjøtt stekt med godt krydder og surret i fløte... (glad i fløte ja!)

På kvelden hender det jo at jeg lyster på noe mens jeg jobber eller ser på tv. Da er jeg god på Baconcrisp...

Jeg drikker mellom 2-3 liter vann om dagen, et par kopper kaffe og noe Pepsi Max.

Hvordan ligger jeg an - lurer jo jeg på da. Jeg har ikke vekt, men måtte fram med belte på en bukse i dag. Mulig det var innbildning, men jeg tror ikke det...

Noen som kan veilede meg litt?

xristina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat