Sv: En usikker nybegynner...
Hei og takk for lynraskt svar!
Jeg spiste ca 8 nachochips da - så jeg tror ikke det får det store utslaget. Jeg klarer liksom ikke bare å spise kjøttdeig med ost på... Egentlig er jeg ikke veldig glad i fet mat, men jeg merker jo at sukkersuget er sterkt redusert, så noe er på gang!
Jada, jeg vet at jeg skal spise noe annet enn agurk, men jeg er så glad i det... Brokkoli er greit, men ingen høydare. Men jeg får studere matvarelista og se hva jeg ellers kan spise av grønnsaker.
Jeg er jo en kveldsmomser, men er usikker på f.eks. hvor mye baconcrisp kan man spise? Og er det greit å gnævle ostebiter?
Ryvitaen tyr jeg til da jeg sliter med den kraftige frokosten. Selv om jeg ikke spiser frokost før et par timer etter jeg har stått opp. Men jeg spiser ofte litt ost på morran før jeg starter på kaffen.
Leste forresten i neste ukes Ukeblad at det var vanlig at man fikk dårlig ånde når man fulgte lavkarbo-metodene. Mange som har merket det?
NB! Jeg har ikke hengt meg så mye opp i matten i dette. Konsentrerer meg mer om å unngå karboene!
|