Sv: Trenger litt hjelp nå
Opprinnelig lagt inn av slankesmurfen, her.
Jeg er snart ferdig med uke 3 på ketolysekuren, har fulgt den så godt som jeg tror er mulig. Jeg hadde et stort vekttap første uken med nesten 5 kilo, men etter det er det bom stopp.
....Ønsker et tydelig svar på om det faktisk er sånn at det ikke er alle som kan gå på dette....
Hei, ikke gi opp!!!
Jeg var en kjempestor dame da jeg begynte, er fortsatt stor, men det nytter. Til å begynne med opplevde jeg omtrent det samme som deg, så hadde jeg en periode hvor det gikk så det suste, så et platå på 8 uker, så gikk det så det suste, nå går det litt i rykk og napp. Legen minn sa til meg: "Husk nn(navnet mitt) det er du mot minst en million fettceller, ikke rart du møter motstand og føler deg alenne noen ganger" (vi har et velgig godt samarbeid der humor er en vitkig ingredisens). Kroppen din vil selvsagt ikke dette, den streber mot maksvekta. Du må gi den tid og jobbe mye med det mentale, det er min erfaring.
Tar du Ketolysetablettene? Får du til forsiktig/moderat mosjon? Skriv ned alt du spiser i en journal her inne så kan du få kommentarer på det.
Ikke frykt kaloriene og fettet, det er yderst få som må tenke på det i tillegg. Prøv Ketolysekuren trofast over litt me rtid og se det an. Jeg har aldri hatt så høyt kaloriinntak som nå, men nedeover går det 
og lykke til videre!!
fra BiB

|