Sv: Kan noen hjelpe meg litt?
Hei Bib!!
Dessverre så går det ikke så bra. Jeg er ikke en gang i ketose. Har ikke vært det de siste to dagene, og jeg har ikke peiling på hvorfor. Jeg har jo ikke endret på mine spisevaner siden jeg begynte. Ligger poå rundt 15 karber hver dag. Noen dager kanskje oppi 16, og de kommer fra egg, grønnsaker og bittelitt saus. Likevel så har jeg ikke tatt av mer enn det jeg tok av etter den første uka. Skjønner ingenting jeg. MCT oljen fikk jeg fredag, og har tatt den i tillegg i de måltidene, oftest lunsjen, der jeg ikke får nok fett.
Det har liksom ikke blitt slik jeg trodde. I boka står det at den første måneden går man mest ned. (hjelp, hvor lite skal jeg ta av de neste mnd hvis det er sant!) og de som veier mest går mest ned. Jeg har nok motbevist det med mine 138 kilo. Men som jeg skrev da jeg startet denne tråden; jeg vet ikke om jeg gjør noe feil...
Sorry sytet, men jeg blir så motløs. Det er slik jeg har stått og stampet hele året, og jeg hadde så håpet dette skulle bli bedre. Men jeg gir ikke opp enda!
Jeg er syk for tiden, har det noe å si? Virus... og kan ikke trene.
Takk for klem; her har du en igjen - Villemo 
|