Vis enkelt innlegg
Gammel 10-09-07, 07:08   #19
Brimstone
Seniormedlem

Brimstone sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Brimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt av

Sv: Forbrenner fettet som inntas daglig ,men ikke mer

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Det er min erfaring også at grønnsaker bremser vektnedgangen.

Det er mange her som mener at man MÅ få i seg en viss mengde grønnsaker hver dag. Jeg tror at kroppen tåler noen måneder uten grønnsaker uten å ta skade av det. Jeg merket ingen negative konsekvenser av å kutte ut grønnsaker i 4 måneder i fjor. Hvis man er flink til å spise variert innmat får man i seg det aller vesentligste kroppen trenger. Hvis ikke kan man spe på med multivitamin.

Selv er jeg veldig glad i grønnsaker og spiser nå store mengder nesten hver dag, men jeg har gått ned 30 kilo, og er ferdig med nesten hele vektreduksjonen min.

-

Personlig er jeg skeptisk til den derre 'du MÅ få karbene dine fra grønnsaker' tankegangen. Jeg har levd nesten mitt hele voksne liv, og mesteparten av ungdommen også, uten å spise grønnsaker, rett og slett fordi det byr meg imot, og da spiste jeg normalt.

Nå som jeg lever lavkarbo skjønner jeg ikke helt hvorfor jeg må tvinge i meg grønnsaker igjen? Så det gjør jeg ikke. Tar meg en salat en gang iblant, men grønnsaker type brokkoli og blomkål... ikke f***

Jeg er da her for livsstilen, ikke kuren, så det er sagt. Og det er umulig for meg å ha en livsstil jeg brekker meg over.