Vis enkelt innlegg
Gammel 10-09-07, 10:53   #8
Dadda
Medlem

Dadda sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Oslo
Dadda har en fantastisk aura rundt segDadda har en fantastisk aura rundt seg

Sv: En veldig ekkel opplevelse!

Kristin1964- ikke alle av oss som har det så topp hvis det er noen trøst...men det at vekten går nedover gjør at man kan komme seg igjennom ganske mye ubehag..men når det er sagt så har jeg aldri vært så dårlig som det som er skrevet om her. Venter fortsatt på den enorme energien ...hadde nøyd meg meg med bare litt overskudd også... og hvor klartenkt og konsentrert jeg er kan nok diskuteres I tillegg så har jeg hatt et langvarig platå og til og med litt vektøkning. Men jeg gir meg ikke for jeg ser at jeg er lettere og kjenner at det ikke er fullt så tungt å flytte kroppen min rundt. For hvert trinn jeg tar flytter jeg 10 kg mindre enn det jeg gjorde i begynnelsen av mai og det holder meg motivert (nesten hver dag). Og vissheten om at jeg ikke vil tilbake dit jeg var hjelper også. Det tok noen år å få på denne vekten og jeg har etterhvert motvillig innsett at det må ta litt tid å bli kvitt den også.
Lykke til! Ikke gi deg du heller.

Andre mål: -25cm rundt mage 30 minutters aktivitet hver dag -1,5cm nå
Dadda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo, Aktivitet, Gabriel method Svar med sitat