Går opp i vekt, jeg kutter ned på vanndrikkingen!
Jeg går bare opp!!! Jeg gikk ned 3 kg på de fire første ukene, og nå (iløpet av de 2 siste ukene) har jeg gått sakte men sikkert opp en kilo igjen. Har nå altså havnet på 2 kg iløpet av over 6 uker.
Jeg er IKKE fornøyd. Jeg har ikke endret noe, og jeg kan bare finne en liten filleting jeg gjør feil. Jeg drikker ikke 2-3 liter vann.
Jeg har prøvd å drikke 2-2,5 liter om dagen i flere dager nå, men det funker dårlig. Jeg løper på do 2-3 ganger i timen (seriøst), og det er veeeeeldig flaut i lengden når man egentlig skal sitte på forelesning blandt 80 andre studenter. Jeg forstyrrer jo kjempemye.
Og jeg blir trett hele dagen siden jeg løper opp 3-5 ganger på do hver natt. Jeg får jo ikke akkurat noe god sammenhengende søvn da.
Så komklusjonen er at jeg ikke klarer å drikke mer enn 1-1,5 liter vann. Og det er plagsomt mye syns jeg. Jeg må tvinge det ned, og det er ikke enkelt i lengden. Jeg er jo veldig ikke tørst. Jeg klarer det bare ikke.
Er det virkelig SÅ viktig å drikke så mye vann?
Er det avgjørende for hele kuren nå?
Da må jeg i såfall bare kutte hele kuren. Jeg klarer ikke så mye vann som 2-3 liter hver dag.
Jeg er foresten ikke så innmari stor. Jeg har en bmi på rundt 23.
Help???
Jeg drakk bare 0,5 l vann den perioden jeg gikk ned, og det er det som er dagsnormalen for meg utenom kuren også.

|