Vis enkelt innlegg
Gammel 10-09-07, 18:15   #22
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Nei!

Opprinnelig lagt inn av nystolen, her.

Vet ikke om det er gele kuren. Fant det på side 86 i ketolyse boka.
Er vel kanskje ment å bruke for de som ikke får utslag på stix, men tror også det er for de som har vanskelig å gå ned på kuren.

Dette her vil jeg ha en uttalelse fra Torkil på. Jeg ville ALDRI anbefale en slik gelekur uansett. Det er absolutt en kriseløsning for å komme i ketose, - ikke for å ta av noen ekstra kilo ! Og jeg er en av dem som IKKE er enig i at den har noe for seg.

Sender ham en mail og en PM og ber ham se på denne tråden. Om det er umulig å drikke den vannmengden kuren krever - og den krever det for å bli kvitt uhumskheter OG FETT - og dere ellers følger kuren etter boka... og fremdeles ikke går ned.....da vet jeg ikke hva mer jeg skal si.