Tråd: Litt klaging!
Vis enkelt innlegg
Gammel 11-09-07, 07:11   #1
Tussi jenta
Seniormedlem

Tussi jenta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Alder: 47
Tussi jenta er ny på veien

Litt klaging!

Vet det er mange sånn tråder her nå og dere sikkert lei, men her kommer litt til klaging.

I det siste så går jeg gradvis opp i vekt. Forrige mandag veide jeg 79,5 så på torsdag veide jeg 78,9 og på mandag var det 79,4 og i dag er det 80,0.
Og jeg går ikke inn noe særlig i cm heller, har gått inn litt på arm og bryst, mens på mage og lår øker det ellers står det stille.

Første 1 1/2 uke følte jeg meg i bedre form, noe som kan komme av at jeg ikke spiste sukker. Vet jeg reagerer dårlig på sukker.
Men etter det så føler jeg meg i elendig form, jeg har kronisk vondt i musklene i bena spesielt lår musklene. Jeg får kviser og eksemen min begynner og bli ille.

Jeg føler at jeg gjør alt riktig og er flink, men hvem vet.
Mesteparten av karbohydratene kommer fra grønsaker, litt fra fløte og rømme, men det er lite. Jeg spiser ost, fet fisk, kjøtt og steker alt i smør eller olje.
Jeg spiser ca 1 pose med baconsnacks i uka, den lille posen med 45 g og jeg spiser 1/2 atkins bar i uka.
Så jeg har kutta drastisk ned, for første uka spiste jeg baconsnacks annenhver dag og atkins bar hver dag.

Noen som har tips eller råd?
Eneste jeg selv kan tenke meg er at det noen ganger kan bli litt lite fett så har tenkt til og kjøpe cocosa.

Det jeg får fett fra er fet fisk, spiser 1 kg ren laks eller mer i uka, ellers spiser jeg ost, steker ting i smør og olje, bacon ca annenhver dag, da ca 100 g. ellers litt fra rømme og fløte.

Tussi jenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg Svar med sitat