Tråd: Litt klaging!
Vis enkelt innlegg
Gammel 11-09-07, 08:15   #6
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Litt klaging!

Hei
Jeg skal prøve å svare deg så godt jeg kan. Men først et par spørsmål til deg!
Jeg ser du går på ketolyse, og har gått ned ca ti kg. Har du gått ned alt på Ketolyse?
Og i tilfelle, hvor lenge har du holdt på?
Hvis vi går ut fra at du har gått ned ti kg på Ketolyse, så er det antagelig sånn at kroppen stopper opp og "tenker seg om" litt. Innimellom vekttapet så vil de aller fleste oppleve såkalte platåer, altså at vekta stopper opp innimellom. Dette er faktisk for det beste, kroppen må henge med i alle forandringer i forhold til et helt annet kosthold, og om du gir det litt tålmodighet, så tviler jeg ikke på at det vil gå ned igjen. (Jeg går på Atkins som er veldig likt Ketolyse, og har opplevd platåer på opp til åtte uker...!! Men det gikk over!) Den lille forskjellen i vekten synes jeg ikke du skal henge deg FOR mye opp i, ettersom kroppsvekten kan vingle mellom helt opp i fire kg bare på en dag!

Så et par spørsmål fra meg.
Du sier du er redd du spiser for mye, men om du spiser deg passe mett til hvert måltid, ikke stappa, ikke sånn at du fortsatt er sulten, så har du spist akkurat nok. Er du passe mett etter hvert måltid? Spiser du når du er sulten?
Drikker du nok vann? Et inntak på ca to og en halv liter om dagen burde være et minimum. Vann hjelper på å renske kroppen, "skylle ut" fettet, og er kroppens fremste transportør.
Det finnes såkalte partystoppere. For noen kan det være noe så absurd som cherrytomater. Har lest om flere her inne som kutta de ut, og pang så begynte vekten å rusle ned igjen.
Og når det gjelder muskelkrampene, er du flink til å ta ketolysetablettene dine? Disse optimaliserer dietten, og særlig magnesuim hjelper mot plagene du beskriver.

Sist men ikke minst, så vil jeg gi et godt råd! Ikke stress! Lett å si, jeg vet, men stress gjør i hvert fall ikke noe godt for vektnedgangen. Nyt den gode maten på ketolyse, ta noen enkle grep, så håper jeg det går bra!!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat