Vis enkelt innlegg
Gammel 11-09-07, 12:18   #6
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Skrive innlegg på dialekt

Opprinnelig lagt inn av Distrea, her.

Greit å si fra at men ikke leser det som er skrevet på dialekt, så kan de som gjør det velge om de vil nå flest mulig eller ikke.

Det er ikke det at jeg ikke VIL altså, men som sagt er det for slitsomt og selv om jeg prøver å lese så tar jeg meg selv i å hoppe over innlegg isteden. Vil understreke at jeg ikke mener å provosere eller mener noe vondt med det...

Jeg har selv fått beskjed om (på et annt forum riktignok) at skrifttypen og fargen jeg bruker er vanskelig å lese. Ble litt lei meg jeg, for det er jo en del av "forumpersonligheten" min. Det ble faktisk til at jeg sluttet å poste noe i det forumet. Jeg vil ikke at slikt skal skje her.......