Vis enkelt innlegg
Gammel 19-03-04, 18:31   #1
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk
Talking

Dette var spoooooooky !!!!



Har lest en masse om blodtypedietten her inne, og var inne på de listene Lise hadde lagt link til (Eat sidene).

Og her kommer det som er spooky: Når jeg ser på matvarene under blodtype 0, finner jeg "unngå" ved siden av alle de matvarene jeg selv, etter mange prøv og feil, har funnet ut at jeg reagerer på/ikke tåler. Dessverre er det noen "unngå"er ved siden av mine faste gjengangere (hver dag) også, - agurk, avocado og kremost.... Og en gang pr uke maten (bacon og svinekotelett)

Jeg presiserer at jeg er en av de sløve, som til tross for sykehus og operasjoner IKKE aner hva blodtype jeg er....

Jeg tar av ekstremt sakte, og har trodd at det bare har med lavt stoffskifte (har gått på medisiner, men kuttet de ut for 1 år siden -) og insulinresistens å gjøre. Nå begynner jeg å lure på om jeg kanskje bør kombinere blodtype/Atkins. I første omgang betyr det at jeg må finne ut OM jeg er 0.
Så må jeg kutte ut de tingene jeg ikke skal ha.......

Å JEG HÅPER JEG ER 0 !!!!!!!!!!!!!!!!!

I morgen kjøper jeg boka - den skal leses nøye først !

Takker Begod for input i Kajas journal !!

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat