Tråd: Europrat 2007
Vis enkelt innlegg
Gammel 12-09-07, 09:55   #121
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 46
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Europrat 2007

Bare et par spørsmål... dersom jeg starter ED, så rekner jeg med det blir 2-3 uker i fase 1. etter dette går jeg over på fase 2, hvor jeg skal være lengre

hvor lang tid tar det før man evt får den berømte hodepinen? slik at jeg kan planlegge og få den på en helg.

Jeg skal på en helgetur til et kulturarrangement, og skal da bo på hotell. hvordan skal jeg rent praktisk ordne dette? hvordan får jeg til å ordne meg mat disse dagene liksom? er det OK med et par barer pr dag i to dager? og kan jeg feks steke pannekaker for en del måltider på forhånd og ta med i en boks? jeg kommer vel til å bestille frokostblanding og spise den mens vi er der også, men supper og omeletter bler kanskje litt vanskelig på et hotellrom?

I tilegg så skal vi på en festmiddag da...