Vis enkelt innlegg
Gammel 13-09-07, 17:06   #11
Dolphin
Seniormedlem

Dolphin sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Bergen
Alder: 46
Dolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjent

Sv: Europrodukter kontra ketogen kost

Kan dessverre ikke svare deg enid....jeg har jo gått på blanding av ed fase 3 ( en merkelig mix forøvrig - blandet litt fra 3 a og 3 b og 3c...) og ketogen diett hele veien...har hovedsakelig skulle holde meg til grønnsaker og kjøtt + 1 brød og kjøttmåltid + spe på med 1-2 ed produkter per dag for variasjon også 1 prosjon frukt da siden 30 juni....

Men har funnet ut ta jeg ikke både kan spise frukt, ed produkt og brød hver dag så prøver å velge to av de tingene per dag.

Ketogen kost har funket som en kule for meg iaf, men er forsiktig med frukten enda - spiser ikke hver dag.

Kanskje det blir for mye karber viss du tar inn de tre tingene? noen av ed produktene har jo relativt mye karber i seg nemlig...kommer fort opp i 40 g karbohydrater...

sikkert noe der.

jeg er tom for etbare ed - produkter nå og har ikke råd til å bestille nye så her går det på ketogen kost om dagen med noen modifikasjoner - tillater med å bruke taco/ fajitaskrydder, litt woksauser og pastasauser for å få variasjon og smak i maten, men utenom det prøver jeg å holde meg til lovelige ting selv om jeg jukser litt innimellom...