Vis enkelt innlegg
Gammel 13-09-07, 18:40   #10
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Høyt blodtrykk!

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Ja, men det rare var at jeg ikke var stresset der og da. Jeg var jo sikker på at det var 125/75 som det alltid har vært. Jeg har faktisk vært nede i 70 i undertrykk for noen år siden, og da ble den legen litt bekymret. :-P

Mosjon er sikkert lurt, men det er vanskelig å få til. Jeg har økt litt på karbene idag, og puttet sukkererter og brekkbønner i salaten.

Jeg har tidligere hatt sååå lavt blodtrykk at jeg nesten besvimte. Mens jeg gikk gravid var blodtrykket så høyt at jeg lå med registrator på babyen og meg selv. Etter fødsel har blodtrykket vært så høyt at jeg gikk med sånn 24 timer måler. Men ETTER at jeg begynte med lavkarbo er trykket normalt igjen

Jeg hadde ødem som er blitt borte med lavkarbo. Angsten er også blitt borte med lavkarbo. Og begge deler er neppe bra for BT. Jeg bare venter på kolesterolresultata nå Men jeg merker det på kroppen når jeg spiser for lite karber. Da blir jeg liksom ullen i hodet og da kommer også trykket sigende. Det er derfor lurt å holde seg til nok karber.

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat