Vis enkelt innlegg
Gammel 14-09-07, 09:47   #1
snupperella
Medlem

Medlem siden: Apr 2006
snupperella er på en erverdig vei

Kan noen hjelpe meg, spiser jeg feil?

Jeg har gått på ketolysekuren før og tatt av over 30kg på 8mnd. Dette gjorde jeg fra mars 2006-nov.2006. Etter dette har jeg stabilisert noen mnd før jeg igjen gikk igang med ketolyse for snart 3 uker siden. Jeg gikk ned ca.2kg på 2 uker, første gangen tok jeg av 4kg på samme tid men det har jeg hørt er normalt. Jeg har utslag på sticksen også men de siste dagene har vekta gått opp og ikke ned. Jeg mener jeg har peiling på hva jeg skal spise sien jeg har gjort dette før men nå lurer jeg på om jeg har feil balanse eller spiser noe feil likevel. Vekta viste nesten 2kg opp igjen idag.
Dette er stort sett fast det jeg spiser:

Frokost: 2 egg+1 tomat og noen ganger bacon eller 1 løvsteik eller 1 hamburger(alt uten karber eller 1 karb)+vann.

Lunsj: Da spiser jeg lite, drikker en stor kopp te+light brus, kanskje etpar skjeer med heistad geleen med 0 karber. Av og til en salat(kinakål,tomat, agurk, paprika og litt løk+skinke)+rømme som dressing.

Middag:2 koteletter eller 2 løvsteik, eller 2 kyllinghamburger, eller lammekjøtt med mye fett, til dette har jeg enten kokt broccoli+blomkål eller salat.

Kvelds: baconkrisp+brus.

Jeg drikker altfor lite vann, det vet jeg(kanskje et glass eller toppen 0.5l til dagen, drikker mest te og iallfall 0.5 l brus.

Kan noen hjelpe meg å få fart på slankinga, hva spiser jeg feil?? .
Hvis jeg ikke gjør noen feil ang maten, hva kan da være grunnen til at det ikke går nedover??

Fisken mangler hos meg, men jeg klarer ikke spise fisk uten potet altså, det er jo helt umulig.