Vis enkelt innlegg
Gammel 14-09-07, 10:34   #5
snupperella
Medlem

Medlem siden: Apr 2006
snupperella er på en erverdig vei

Sv: kan noen hjelpe meg, spiser jeg feil??

Opprinnelig lagt inn av hegekat, her.

Det første jeg ser baconchipsen som binder ekstra med vann i kroppen din så den er ikke å anbefale tror jeg. Jeg går opp hvis jeg spiser det!

Også tror jeg du bør spise salat hver dag, ikke en bare av og til til lunsj. Men hvorfor spiser du så lite til lunsj? Er du ikke sulten?

Jeg har fnnet ut selv at kroppen min reagere bedre med ekstra mosjon eller å tenke så mye på maten da den er innenfor 15-20 karbo. Dette er jo meg da, alle er vi forskjellige.

Synes svaret mitt ble så kritisk, men det er ikke mening og jeg har kun brukt kuren snart 3 mnd og leser boka fortsatt mye i boka, så jeg vil ikke kalle meg en ekspekt annent på meg selv!

Hei og tusen takk for svar.
ikke kritisk i det hele tatt. Jeg har hele tiden brukt atkins sjokolader, gele, brus osv for å få noe søtt. Jeg VET at det ikke er det gunstigste men jeg har da gått ned og selv om jeg tar alle vitaminene til ketolyse er søtbehovet stort. Virker som jeg ikke kan ha fløte og da blir det begrensa hva jeg kan lage av søtt. Kjempeirriterende at jeg ikke kan ha fløte, elsker det, kan drikke ren fløte jeg..... Kanskje kutte alle de andre søte tingene og heller bruke fløte å se hva som skjer da???
3 mnd ja, har du gått ned mye?