Vis enkelt innlegg
Gammel 14-09-07, 17:37   #34
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve

donjuanwannabe sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

Sv: Skrive innlegg på dialekt

Jeg leser heller ikke innlegg som er skrevet på dialekt. Det er en uting å skrive på dialekt synes jeg. T.o.m trøndersk vil jeg ikke lese, selv om jeg snakker det selv! Før så sendte jeg sms på både trøndersk og bokmål men nå sender jeg bare sms på bokmål fordi jeg vil ha svar på bokmål fordi det er enklest å lese. Nynorsk er vel også en dialekt, så den hopper jeg også over. (men nynorsk er litt bedre enn å lese annen dialekt da skal jeg innrømme inkl. trøndersk). Så bokmål er tingen for meg når jeg leser noe ihvertfall. Men når det gjelder å snakke, er trøndersk best.