Vis enkelt innlegg
Gammel 15-09-07, 18:31   #43
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Skrive innlegg på dialekt

Opprinnelig lagt inn av nettan, her.

Hmm kan ikke noe for det men dette iriterer meg at andre skal komentere hvordan man skriver..Har aldri hatt problemer med og skjønne hva de som skriver på dialekt mener jeg..
Er dette forumet så fordømt høgtidlig?
Man tar vel alle seriøs her inne?
Om noen hadde skrevet på nynorsk hadde det for min del vært mye vanskeligere og forstå .
Mener dere at dere hadde forstått det bedre??
Snart får jeg vel innleggene mine rettet tilbake med rødt under hvært ord jeg har skrevet feil.. off dette syns jeg er himmla provoserende.
Syns det er søtt jeg for da ser man hvor folk kommer fra

Nå er det en gang sånn at noen synes det er slitsomt å lese når folk skriver på dialelt. Jeg er en av dem. Det er en grunn til at vi har skriftspråk.
Det er ikke det at vi skal være så himla høytidelige, men det er snakk om at dersom noen ønske å få svar på spørsmålene sine, så vil det for mange være slitsomt å lese et innlegg på dialekt. Jeg synes det, og har en tendens til å dermed ikke orke å svare. Sorry, det er bare sånn det er.
Det er ikke ment som noen provokasjon, skriv gjerne på dialkt om du vil, men dersom du får færre svar på det du lurer på enn forventet, så vet du hvorfor.
Det er bare ment som en velmenende oppfordring.
Nynorsk er et skriftspråk som mange i Norge bruker, jeg synes det er litt provoserende overfor dem å disse måten de har lært seg å skrive på siden de begynte på skolen.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat