Vis enkelt innlegg
Gammel 15-09-07, 19:02   #47
nettan
Medlem

nettan sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Ålesund
Alder: 47
nettan er ny på veien

Sv: Skrive innlegg på dialekt

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

Jeg hadde jo trodd at en dyslektiker ville synes det var veldig greit om man holdt seg til de skriftmålene vi faktisk har.

Det er ingen som har sagt at det ikke er lov å skrive på dialekt, alle må få gjøre som de vil.
Men som nevnt kan konsekvensen være at mange hopper over innlegget, og det er jo kjedelig for den som skriver.

At denne tråden skal være provoserende kan jeg overhode ikke forstå. Det er nevnt gang på gang at dette er en oppfordring, ingen kommer for å bestemme.
Jeg vil tippe at mange som skriver på dialekt faktisk ikke har tenkt over at mange faller litt av lasset når de skriver.
Personlig ville jeg satt pris på å få vite grunnen til at jeg da fikk litt dårlig respons, at det gikk på språket og ikke meg personlig.

Kommer no ann på hvor hardt man er rammet av dysleksi, er jo en skala fra 1 til 10 der 10 er høgst rammet, jeg er da 3 på denne skalaen. Har apsolutt ingen problemer med og lese men skrivefeil har jeg da masse av...
Det jeg tenker på angående denne debatten, hvor skal grensen gå???
Hva er da neste steg på veien? det er det jeg mener.
Så det var noen som skrev no om stor bokstav punktum hva blir det neste? det er det jeg mener.
Da blir forumet ikke for alle ?

nettan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat