Vis enkelt innlegg
Gammel 15-09-07, 19:08   #48
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Skrive innlegg på dialekt

Opprinnelig lagt inn av nettan, her.

Kommer no ann på hvor hardt man er rammet av dysleksi, er jo en skala fra 1 til 10 der 10 er høgst rammet, jeg er da 3 på denne skalaen. Har apsolutt ingen problemer med og lese men skrivefeil har jeg da masse av...
Det jeg tenker på angående denne debatten, hvor skal grensen gå???
Hva er da neste steg på veien? det er det jeg mener.
Så det var noen som skrev no om stor bokstav punktum hva blir det neste? det er det jeg mener.
Da blir forumet ikke for alle ?

Det er stor forskjell på å ha lese- og skrivevansker, og å være litt språklig lat. Det er mange som ikke har noen sånne problemer, men likevel slurver på det. Det er ofte lett å se forskjellen.
Men jeg tror de fleste skiller litt på hvor man skriver hvordan. Det er vel i første hand snakk om de forumene hvor folk spør om ting, eller hvor man legger ut fakta/oppskrifter o.l.
Hvordan du skriver i din og andres journal er din sak
Det med tegnsetting gjør jo selvfølgelig ting litt mer lettlest, stor bokstav bryr ikke jeg meg overvettes med.
Du skal ikke behøve å føle at det skal være noen selektivitet og diskriminering. Og med tanke på denne tråden tror jeg ikke vi snakker om noen steg, men vil bare oppfordre folk til å skrive på sitt skriftspråk for å gjøre det lettere for andre!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat