Vis enkelt innlegg
Gammel 18-12-04, 04:43   #6
smosje
Seniormedlem
 
smosje sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 1.334
smosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisk

Hm....

1. South Beach-boka sier hvis man skal drikke alkohol, drikk rødvin - ikke hvitvin. Hvorfor? Dette må jeg finne ut. Innbiller meg at det er i tråd med dens "good carbs, bad carbs"-teori, dvs at rødvin strengt talt inneholder flere karber enn hvitvin, men til gjengjeld også gir flere helsemessig positive andre faktorer som gjør den å foretrekke fremfor hvitvin. Noen synspunkter? (Notat til meg selv: Må sjekke ut dette.)

2. Kan ikke helt skjønne at blankt brennevin = blankt brennevin; gin er destillert på bær, mens rom på sukker. Det MÅ da være noe forskjell der? Min sunne fornuft sier meg derfor at vodka/gin burde være mye bedre valg enn rom, samtidig som jeg mener å ha lest det flere steder. Noen synspunkter?

3. Alle er enige om at øl er

Dessuten kan vi vel tenke oss at alt med måte er bedre enn ubegrenset inntak

__________________
- - The most important thing to bear in mind is not to become obsessed with weight or body shape - -
smosje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Økologisk, naturlig, supermat Svar med sitat