Vis enkelt innlegg
Gammel 16-09-07, 12:05   #1
Lollypop!
Seniormedlem

Lollypop! sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Trondheim
Lollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlys
Question

Ble "tvunget" inn i en sprekk i går, og er ikke lenger i Ketose. Hva nå?

Jeg og mannen min var på middag til et homsepar som han kjenner i går. Jeg hadde aldri truffet dem før, og var litt spent på dette med serveringen. Disse gutte er riktignok veldig homsete av seg (hehe) , så jeg regnet med det kom til å bli sunn mat.
Og det ble det. Det startet godt med blansalat og roccola, sammen med litt mango og spekekjøtt av villsvin (de har samsen for BRA råvarer). NAM det var godt, og jeg forsynte meg godt av den for å helgardere med litt i forhold til middagen.

Middagen var også bra. Økologisk svinebiff med skine og oste"fyll", poteter og stekte grønnsaker. Ikke noe problem det heller. Men saken var at de serverte det rett på fatet, slik at jeg ikke kunne forsyne meg selv. Nydelige små slottspoteter og greier. Jeg sendte de fleste potetene over til gubben, men det var maks av hva jeg turte side de var helt ukjente for meg. Ville ikke være frekk liksom. Så jeg spiste noen små poteter, masse gullerot, og de svinebiffene som var brød og melpanert.

Til dessert var det rips og boysenbær, som var toppet med eggedosis og litt sukker og brent i ovnen. Spiste halve posjonen av det også.

Det er altså ikke så innmari ille, men hva er best nå for å komme tilbake til ketose fortest mulig?
Fortsette som før, eller ta en dag med mindre karbo for å få fortgang?

Lollypop! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse, men tusler nå over til Fedon etter dårlig vektnedgang