Sv: Saft ...
Opprinnelig lagt inn av Zen, her.
Jeg tror jeg har uttrykt min mening i den andre tråden. Jeg nekter å kalle det jeg sa mobbing: Er det ikke du Nettan som snakker om hvor grensen skal gå? Hvor går grensen mellom en høflig oppfordring og mobbing?
Jeg blir ekstremt provosert av at en vennlig, høflig bemerkning skal bli kalt mobbing.
Jeg vil også si at det er en smule forskjell på å rette på folk med dysleksi (noe jeg ikke har gjort og alldeles ikke har tenkt å gjøre), og å be folk om å uttrykke seg på et av de to skriftspråkene våre.
Det var vell og dra det litt langt og kalle det mobbing er eni i det.. men jeg ble vell veldig provosert at du skrev det slik rett under tråden hennes.Syntes kansje du kunne sendt henne en personlig meld.
Var egentlig det jeg reagerte mest på.
Synes dette virker veldig høgtidlig(min mening).
Dere kan skrive og skrive om at det er to skrifft språk jeg er uansett ikke enig.Men det må no være lov?? Hadde noen skrevet et langt innlegg på nynorsk vet ikke jeg om jeg hadde giddi og lest det (har trøbbel med akkurat det..) men jeg hade no ikke skrevet det til henne/han.
Når jeg leste det du skrev til elle syntes jeg synd på henne, ble provosert på hennes vegne.kan ikke no for det men jeg ble det, så får dere bare ikke forstå det.. Jeg har no sagt mitt så får enkelte av dere være uenig, flere her inne er enig med meg det vet jeg.
De få som skrev på dialekt her inne gjør sikkert ikke det nå etter denne debatten...så da har du vel oppnådd hva du ville..
Som jeg har skrevet før så syns jeg det er fint og se hvor folk kommer fra
Da er vi to enig om at vi er uenig 

|