Vis enkelt innlegg
Gammel 16-09-07, 13:43   #9
Smula
Seniormedlem

Smula sin avatar

Medlem siden: May 2007
Smula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt likt

Sv: Oi da. Ble "tvunget" inn i en sprekk i går, og er ikke lenger i Ketose. Hva nå???

Jeg synes ikke noen er for harde på dette forumet. Jeg er i utgangspunket enig med Lokkebiffen her. Vi gjør ingen noen tjenester ved å snakke noen etter munnen her.

For å være brutalt ærlig her: Lollypop - du ble ikke tvunget til å sprekke, og det tror jeg du vet. Du spiste det du spiste helt på egen hånd. Og jo fortere du slutter og tenke at "jeg bare måtte" osv. jo bedre kontroll vil du få. Jada - det er lettere sagt enn gjort, det vet vi alle, men der har du harde kalde fakta. Du spiste med vitende vilje noe som bryter med denne kuren. Så enkelt er det.
Ingen her kommer til å rose eller fordømme deg for det.

Men gjort er gjort og spist og spist og det beste du gjøre er å ikke tenke mer på det og fortsette videre. Neste gang du føler det "tvunget" til å skeie ut, tar du kanskje en avgjørelse på å ikke spise noe "ulovlig".

Smula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse