Vis enkelt innlegg
Gammel 16-09-07, 13:50   #10
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Oi da. Ble "tvunget" inn i en sprekk i går, og er ikke lenger i Ketose. Hva nå???

Opprinnelig lagt inn av Lollypop!, her.

Det er altså ikke så innmari ille, men hva er best nå for å komme tilbake til ketose fortest mulig?
Fortsette som før, eller ta en dag med mindre karbo for å få fortgang?

Må også le av overskriften "tvunget", så for meg at de holdt deg fast og stappa maten inn i munnen på deg ! Men så så jeg at du hadde satt "tvungen" i anførelstegen og forsto at du visste du selv hadde valget.

Uansett, jeg syns du klarte deg greitt nok i en situasjon som lett kunne blitt pinlig. Neste gang vet du at du spiser litt mindre gulerøtter og at det er lov å lavære å spise opp alt på tallerkenen når du får det servert som tallerkenrett (det er normal skikk & bruk).

Ville ha fortsatt som før. Ikke mindre karber, men drikk mye vann og pass på at du ikke skeier ut de neste dagene. Tror ikke du har gjort store skaden med en eneste middag. Så lenge det ikke blir noen vane er det ikke noen fare.