Vis enkelt innlegg
Gammel 16-09-07, 13:53   #11
Lollypop!
Seniormedlem

Lollypop! sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Trondheim
Lollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlys

Sv: Oi da. Ble "tvunget" inn i en sprekk i går, og er ikke lenger i Ketose. Hva nå???

Opprinnelig lagt inn av Smula, her.

For å være brutalt ærlig her: Lollypop - du ble ikke tvunget til å sprekke, og det tror jeg du vet.

Hmm. Må lære å formulere meg pinlig nøyaktig her skjønner jeg.
Greit det, ikke noe problem.
Det var selvsagt ikke noen som satt med kniven på strupen og sa SPIS, men når de har brukt timesvis på å lage en nydelig middag som attpåtill bar sunn, så syns jeg det var litt småfrekt å ikke spise noen ting. Det var jo bare brokkolikvasten på tallerkenen som var HELT lovlig. Jeg skrapte jo av mesteparten av paneringen på kjøttet, og gullerøtter er jo lov bare at de har litt mye karbo. Og potetene var kanskje 25 gram, og det er jo ikke så mye.
Totalt ble det mindre enn 8 karbo, så det vil si at jeg ikke spiste mer enn 20 g karbo tatalt iløpet av dagen i går. Jeg var alldeles ikke sikker på at jeg kom til å gå ut av ketose av det i det hele tatt, for det er jo ikke ut over det som er "lovlig". Men nå var det bare såvidt bittelitt rosa på stixen (lysere enn det lyseste feltet, men ikke heeelt nøytralt).
Derfor lurte jeg på hva som var best å gjøre videre.

Sist redigert av Nille : 16-09-07 kl 14:29. Årsak: ordna quoten
Lollypop! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse, men tusler nå over til Fedon etter dårlig vektnedgang