Jeg har bare noen få piller igjen av min første eske med Rosenrot, og allerede etter første uka kjøpte jeg 2 esker til fordi de var på tilbud. Jeg hadde merkbar effekt umiddelbart men skjønte ikke før etter noen dager at det faktisk var Rosenroten som som skyld i bedre søvnkvalitet, økt utholdenhet, bedre konsentrasjon, mer våken, mer trygg og generelt bedre humør. Hva som er primert og hva som er sekundert vites ikke. (det er jo naturlig å få det bedre liksom med bedre søvnkvalitet)
Men, jeg har virkelig merkbar effekt og tar dagsdosen på 2 stk samtidig på dagen, enten når jeg kjenner at formen er dalende eller om jeg skal noe spesielt som krever litt mer av meg enn jeg kjenner jeg egentlig orker der og da. Hjulpet hver gang!
Men, det står på pakken at det ikke skal brukes fast...og det er jo egentlig kanskje litt dumt...selvom jeg faktisk ikke har har kjent behov for Rosenrot HVER dag heller. Noen dager kjennes det som om effekten av 2 stk har strukket seg over 2 dager.
Forresten, den første uka fikk jeg mye mindre søvnbehov og kunne sove bare 4-5 timer, våkne av meg selv og føle meg uthvilt.
Ginseng har jeg aldri hatt noen effekt av...
Men, en liten ting som jeg har misstanke om at kanskje er medvirkende årsak til at jeg har såpass effekt av Rosenroten er at jeg også tar Q10. Lurer på om ikke den kan fungere litt som en slags katalysator for Rosenroten jeg...
Vet om fler som også tar 2 stk Rosenrot en time før trening og mener de yter mer.
Selv er jeg såpass positivt overrasket over merbar effekt at jeg tanken har slått meg om at Rosenrot kanskje etterhvert vil kunne kvalifisere som en type doping, og bli tatt bort fra markedet...er jo ofte sånn med ting som faktisk funker.
ALTSÅ: Rosenrot anbefales herved!
Psst: gir økt libido også...jadda!
|