Hei dere...
Jeg begynte på Dr.Atkins, men det ser ikke ut til å være noe for meg, jeg gjør alt feil jeg....
Ettersom jeg har forstått så kan kanskje Ketolyse passe meg best siden jeg skal ta av 15kg... Og så føler jeg at Ketolysen kanskje er tilpasset mer mat som er lettere å få tak i, Atkins blir liksom helt "gresk" for meg
Så viss jeg skal begynne på Ketolyse kuren så er det altså snakk om å få i seg mye fett har jeg forstått og masse grønnsaker... Man skal spise seg behagelig mett...
Noen spm.: Jeg har noen Crom tabletter liggende som er kjøpt helsekosten, kan jeg ta dem?
Jeg ammer ei 5mnd gammel baby, men fullammer ikke. Hun får grøt på morgen og kveld, samt litt middag. Hun er ikke så intressert i puppen lenger for å si det sånn, så det blir desverre mindre og mindre amming...
Kan jeg gå på denne kuren selv om jeg ammer bittelitt?
Når man f. eks har eggerøre og bacon, skal man da ta av fettet på baconet? Det var noen som sa det, men det virker ulogisk syntes jeg... !?
Jeg tenker å spise frokost, lunsj, middag og kvelds. Bør jeg spise mere måltider enn det?
Skal man helst ikke spise frukt? Jeg syntes det er så greit med et mellommåltidå ha en banan eller 1 eple viss jeg får sultfølelse utenom de faste måltidene...
Risengrynsgrøt laget på H-melk, kan man ha det?
Planen er å starte fra i morgen av ....
takker for alle innspill
|