Vis enkelt innlegg
Gammel 16-09-07, 15:46   #1
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Tenk over hvordan dere svarer !

Man MÅ ikke være enig med alt folk skriver her på forumet. Det er lov å være uenig - og det er lov å diskutere.

MEN

Når folk ber om hjelp til et problem - eller lurer på noe. Så ER det faktisk mulig å svare skikkelig, - uten å gå i fullt angrep. Alle har vært nye en gang.

Jeg gir som regel klar melding sjøl, men i det siste syns jeg tonen her har blitt adskillig krassere enn nøvendig. Om dere syns spørsmålet er helt på trynet er det lov å lavære å svare isteden for å gjøre narr eller kjefte.

Det er selvfølgelig lov å be folk om å lese boka eller søke på forumet - det skulle bare mangle. Men ikke gå til personangrep og begynn å diskutere ting som ikke har noe med trådstarters spørsmål å gjøre i det hele tatt ! Alle har vært nye engang.

Vi mister verdifulle medlemmer her inne og folk tør ikke spørre om hjelp ute i forumet når det er slik. Innboksen min er statig full av rop om hjelp. Jeg har ikke alltid tid til å svare alle slik ejg vil og må hevise mange til å heller poste i forumet for å få svar fra flere/andre.

Det skulle ikke være nødvendig !

Ber om FULL SKJERPINGS her please !