Sv: Unnskyld meg...
Jeg tror nok de fleste bruker søkefunksjonen når de får en forståelse av hvordan en forumside er bygd opp. Jeg sliter fremdeles med alle elementene forumet er satt sammen av.
Det er ikke så greit for alle mulige ulike personer å sette seg inn i dette. Det er mennesker her med VELDIG ulike pc kunnskaper.
Jeg får et inntrykk av at det er kommet mange nybegynnere inn på forumet som spør om de samme tingene og at dette har "forsuret" stemningen her inne. Men dette har gitt utslag i noen ganske "brutale" tråder der nybegynnere får beskjed om å : søk, ikke spør! Skriv på bokmål eller ikke få hjelp! Ikke les i journalene til medlemmer som har lagt de ut!
Hvis det er noen som lar seg provosere av nybegynnerne så kan de vel bare avstå fra og svare...ihvertfall fra å kritisere .
Jeg er vel en av de som leser mest her inne, spør når jeg trenger hjelp og "forsker" litt på de forskjellige filosofiene. Dette er nok slik flesteparten her inne bruker forumet.
Det er synd om noen blir plaget her inne. Dette gjelder både de etablerte ( men de har et nettverk her inne) og spesiellt nybegynnerne som skal sette seg inn i et kosthold, et forum og alle de ulike personene her inne.
Håper vi kan få tilbake den gode hjelpsomme stemningen der folk vil hjelpe og støtte hverandre i veien mot sunne, slanke positive mennesker
|