Vis enkelt innlegg
Gammel 16-09-07, 21:25   #26
Distrea
Støttemedlem

Distrea sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 54
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Unnskyld meg...

Opprinnelig lagt inn av Justina, her.

Men jeg tror det er litt viktig å huske på at de aller fleste som er medlem her inne er det KUN for sin egen del. For å lære om kosthold, bli inspirert og få gode ideer. Det finnes noen ildsjeler her inne som sitter på stor kunnskap og gir mye av seg selv. All ære til dem.
Men så lenge Karbojunkie er et åpent forum så kan man ikke kreve det av alle medlemmene.

Selv synes jeg det var nyttig i starten å lese i andres dagbøker for å få inspirasjon. En tvers igjennom egoistisk handling selvfølgelig. Jeg strør ikke om meg med godord og oppmuntring. Det har jeg hverken tid eller energi til. Jeg har skjønt etterhvert at det er ikke lesing, det er snoking og veldig fy-fy.

Slanking er for mange av oss en egoistisk greie. Og forumet her et slankeforum. For en del av medlemmene er karbojunkie så mye mer, det har jeg respekt for, men det blir nok en del interessekonflikter av sånt...

Hilsen en av dem som ikke gir, bare tar, og ikke orker ha dårlig samvittighet for det...

Igjen... ikke det det er snakk om her... Les så mye du vil

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat