Vis enkelt innlegg
Gammel 16-09-07, 22:26   #21
Tuppen
Seniormedlem

Tuppen sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: ut i bygda utenfor ålesund
Alder: 41
Tuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastisk

Sv: Kan noen hjelpe meg, spiser jeg feil?

er veldig enig med nille her... selv om du tålte dette før så betyr det ikke at du tåler det nå.. f.eks jeg tålte godt tomater før hadde ingen problemer med det.. ( brukte å steke cherrytomater sammen med kjøtt) men nå hemmer den vekten...

du sier at du har gått opp i vekt- jeg har hatt det samme problemet selv.. men gubben min tok noen målinger av meg og det viste at jeg gikk inn i cm i stedet for ut... så jeg må på en måte velge å se på vekten eller på cm... selv om vekten min viser + så kan det være mange andre ting.. f.eks medisiner, påventing av mens, salt, vann osv...

har ett siste spm til deg : er du den personen som ha noe søtt?
jeg var skikkelig søtmoms før.. måtte ha noe søtt att med meg om kvelden foran tv, i bussen, att med data eller noe sånt.. men det er bortevekk nå.. det var mildt sagt ett h***** å kutte ut i starten.. men nå savner jeg det ikke en gang.. får ikke vann i munnen når jeg går i butikker heller.. hadde influelsa i starten av sommeren.. så jeg tok lackerol.. og magen min sa klart i fra nei ! kroppen min tåler egentlig ikke søtsaker eller kunstigsøtstoffer lenger... og jeg har det mye betre på denne måten...

men nå snakker jeg kun fra min egen erfaring...

men hadde faktisk prøvd å få i meg litt mer grønnsaker om jeg var deg... og kuttet ut søtstoffene..

- "målet er å være slank og fin til bryllupet sommeren 2009 "
Min Journal
Tuppen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo inntil videre Svar med sitat