Sv: Kan noen hjelpe meg, spiser jeg feil?
Opprinnelig lagt inn av Nille, her.
Som regel er man ikke på et platå når vekta går OPP. (Det er iallefall uhyre skjelden). Og om man bare sitter og venter på at det skal stanse er det dessverre sjanse for at mange kilo kommer på ......
Om det er din erfaring at slikt kun er et platå er det greitt nok, og du gir dine råd.
Jeg kan kun gi råd ut fra hva jeg har lært og erfart i de årene jeg har holdt på. 
Idag viste vekta +3kg på en uke!!! Så dette bærer galt avsted. Jeg har lest og sett såpass mye her inne på forumet til at det du sier nille, det vet jeg du kan. Det året jeg gikk på ketolyse før pausen min på 5 mnd så hadde jeg ikke et eneste platå og har ingen erfaring med det. Men jeg tror det kan ha med søtstoffene+fløten å gjøre. Jeg elsker fløte men det er jo siste uka jeg gikk opp de 3kg og det er siste 4 dag jeg har innført fløten. Den skal bort og jeg skal drikke mer vann og minske søtstoffene. Torkil skrev en gang til meg også at når man starter for andre gang på ketolyse må man være enda mer nøyaktig enn første. Men hvis jeg ikke tåler fløten, kan det være at jeg ikke tåler rømme også da og cottage cheese og alt som er meieri?? Hvordan får jeg i meg nok fett hver dag? Har aldri prøvd cocosa og vil helst ikke hvis jeg kan la være. Gidder liksom ikke innføre noe nytt. Men tusen takk for hjelpen, setter umåtelig stor pris på det..