Vis enkelt innlegg
Gammel 17-09-07, 19:52   #9
Sugarpill
Pauset

Sugarpill sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 41
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Sv: Jeg er skikkelig sulten...

Opprinnelig lagt inn av *Mette*, her.

Jeg er ikke sikker på hvor mye karbo jeg har fått i meg i dag, men en viss peiling har jeg...

Knekkebrød: 5,9g
2 ss seterrømme: ?
1 tomat: ?
1/4 agurk: ?

Noen som vet hvor mye karbo det er i det andre jeg har spist her?

Når begynner de fleste å gå ned i vekt?

Tuuuusen takk for at dere svarer meg

I stedet for å spørre andre hvor mange karbohydrater du har fått i deg, hva med å regne selv? Du finner informasjon om næringsinnhold på pakkene på f.eks rømme, og grønnsaker i matvaretabellen på forsiden på lavkarbo.no. Du er nødt til å måle og veie, iallefall i begynnelsen.

Ikke stygt ment, men det blir mye enklere for deg selv om du lærer deg å regne selv.

Du kan også bruke programmer som mat på data (søk) for å beregne hva du får i deg.

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat