Vis enkelt innlegg
Gammel 18-09-07, 15:44   #24
Manina
Utforsker

Manina sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Akershus
Alder: 59
Manina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastisk

Sv: Min Journal -> Min Blogg

Å skrive en slik blogg er ikke noe jeg ønsker. Fint at dere skaper et slikt tilbud til dem som ønsker det, men at dere legger ned noe som det store flertallet var fornøyd med og brukte på en aktiv og utviklende måte, synes jeg er drøyt!

Jeg føler meg nå veldig dum som ikke skjønner hvordan jeg skal starte en ny blogg. Prøvde, men for meg var alt et eneste stort kaos der. Også oversikten over bloggene til dem som har startet var bare rot.

Min journal betyr mye for meg. Jeg vil derfor fortsette med den som den er. Men det har dere ikke noe tilbud om. Dere vil i stedet at vi selv skal klippe og lime inn det som vi ønsker å ta med! Men dette fører med seg en masse merarbeid for oss. At vi skal begynne på nytt, synes jeg jo måtte være opp til oss selv! Kanskje resultatet heller blir at det blir noen av oss som i stedet slutter her? Fordi vi ikke føler oss velkomne lenger?