Sv: Hmm. Nå lurer jeg på dette med Ketose.
Opprinnelig lagt inn av Torkil, her.
Hei Lollipopp og Nille.
Jammen skal jeg ta dette med i neste revisjon av boken. Andre ting som bør innskjerpes ? ( f.eks. at man ikke kan spise ubegrenset protein og at man gjerne kan spise så fett som mulig?)
Vennlig Hilsen
Torkil 
Flott! Det jeg syns burde være med er:
*info om hva som kan være partistoppere for noen
*info om at man ikke kan spise ubegrenset med proteiner som du sier ja, men stod det ikke noe om det da???? 
*spesifisert at man ikke kan få for mye fett uansett dersom dette er tilfelle? Er mer bedre uansett om det er oppi 350 g fett per dag???
*jeg syns hvert kapittel burde ha sin egen side. Altså alltid sideskift ved nytt kapittel, og ikke bare starte dær hvor forrige kapittel slutter. Jeg syns det blir mer oversiktlig da
*kanskje info om at mange har best resultat på mellom 15-20 karbo???
*Mer oppklarende om stixen. Etter å ha lest boka tror jeg at mørkere farge er bedre selv om det ikke er direkte sammenheng mellom mørk farge og mer effektiv fettforbrenning (i hvertfall at ikke heeelt lys farge hele tiden er bra), men her inne har jeg lært annet.
Nå er jeg forholdsvis nybegynner, men jeg sier bare min mening om hva jeg savner i boka. De aller aller fleste som leser boka er jo faktisk nybegynnere.... 

|