Sv: Min Journal -> Min Blogg
Opprinnelig lagt inn av Viclin, her.
Syns det er synd at journaler avsluttes også for oss som ønsker å beholde den. Jeg ville gjerne hatt min som den er, med de kommentarer jeg får.
Blogg har jeg forsøkt meg på et par ganger før, og det er ikke noe for meg. Syns det er bare rot og uoversiktlig. Det gjelder også når jeg er inne på andres blogger, andre steder.
Du får ha Journaltråden din slik den er, men ny aktivitet skal flyttes til Journalbloggen. Det er bare formen som endres, fra forumdiskusjonstråd til blogg. Blogg er en forkortelse av web-logg, en logg du fører på nettet.
Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.
Bare lurer: Hvis noen sier til meg at de vil ha meg på sin venneliste så jeg kan lese bloggen deres, må jeg da også legge til dem, eller trenger jeg ikke det?
Alle kan legge til de brukerne en selv ønsker på sin venneliste, så en trenger ikke spørre, du kan legge til hele forumet om du har tålmodighet nok. En må derimot spørre om en ønsker å komme på andres venneliste.